Followers

rantau ku sayang

Friday, April 19, 2013

Anthony Loke Punah Aspan Jahanam !!!

Jahane ..ngan ngan Tok Guru Jahane kena tipu ngan DAPig.
Osah parah , sehingga hari ini penyokong Pakatan Rakyat terpinga pinga kerana tak tahu sama ada tahun ini Pakatan Rakyat bertanding atau tidak. Esok hari penamaan calon. Pakatan Rakyat tidak tahu siapakah yang kan bertanding.

Aspan Alias pening kepala dan tidak boleh menulis apa apa melainkan mejawab tekana rakyat mengenai DAP yang kini jela smerupakan parti perkauman. Kaum India dibuang tidak dicalonkan , walaupun menang pada PRU yang lalu. Aspan Alias tidak dapat mempertahankan ini. Dia hanya jadi barua yang dibagi makan dedak babi menulis tanpa haluan.

Ini saja yang diketahui di Negeri Sembilan setakat ini. Yang sudha berkurun diumumkan.  P128 - Seremban sudah keluar parti dan kini menjadi calon bebas menetang DAP kembali. Kamarul Baharin pun belum disahkan. Hanya Loke seorang saja dengan Aishah yang sudah pasti. Lain mana ??????? 

Aspan dengan muka tak malu hari hari mengeget , drag artikel , entah apa yang dileterkan . semuanya merapu, cuba creat isu kononnya PAS sudah menang satu kerusi di DUN Johol sebelum penamaan calon. UMNO tak macam itu, isu dan masalah akan diselesaikan dengan baik. Insyaalah. Kenapa Aspan tak nak verita pasal India yang bertanding bebas dari DAP. Kenapa Aspan tak nak cerita pasal Kamrul Baharin gaduh besar dengan Chegu Bard. Kenapa tak nak cerita pasal Anthony Loke  tengah merancang menipu orang Melayu. 


Nasihat kat Aspan: jangan lah makan duit haram bagi anak bini makan dengan mengkhinati bangsa . Kalau bukan Anthony Loke bayar Aspan mampus Aspan tak akan menulis memuja  DAPig. Tak ada rasa lain ke makan duit berak duit haramjadah.
 

Negeri Sembilan Darul Khusus (8 kerusi)

P 126 - Jelebu -TBC
P 127 - Jempol - Wan Aishah Wan Ariffin (PAS)
P 128 - Seremban - John Fernandez (DAP - penyandang) (di singkir)
P 129 - Kuala Pilah - Nazeri Yunus (KEADILAN - belum disahkan)
P 130 - Rasah - Anthony Loke Siew Fook (DAP - penyandang)
P 131 - Rembau - TBC
P 132 - Telok Kemang - Kamarul Baharin Abbas (KEADILAN - penyandang - belum disahkan)
P 133 - Tampin - TBC

1 comment:

  1. Asapan ni hampeh,masuk blog dia bagi komen yang faktual mampus tidak akan disiarkan.Langsong tak Gentleman.

    ReplyDelete