Followers

rantau ku sayang

Sunday, April 21, 2013

AMARAN KEPADA MODERATOR FB AANS (ANAK ANAK NEGERI SEMBILAN FACE BOOK)

Salam Sdr Noryuslan :

Dalam bahasa yang mudah dan rengkas dan mudah kami ingin memperingatkan  saudara  selaku empunya FB AANS untuk mengawal FB berkenaan dari berpolitik dan menghentam kerajaan  kerana ianya bertujuan untuk bersantai. Untuk pengetahuan saudara kami memantau setiap posting halaman ini.

Sdr Noryuslan tentu masih ingat ada menghantar email kepada unit IT Negeri Sembilan. Sekiranya ianya masih berlaku dalam masa yang terdekat kami tidak terangak agak untuk menyiarkan Email saudara untuk pengetahuan seluruh warga Anak anak Negeri Sembilan dan Admin anak anak Negeri Sembilan.. Kami akan membuat pendedahan eklusif mengenai satu besar mengenai AANS. Sekian terima kasih.

 Kami telah menerima E Mail berkenaan untuk disiarkan dan oleh kerana kami menghormati rakan rakan bloggers kami mahu mencari penyelesaian yang baik. Kami  tidak melakukan ianya sekarang atas persefahaman etika Maya dan menghormati saudara dan tidak teragak agak untuk melakukan pendedahan sekiranya saudara enggan mengawal FB saudara. Terima Kasih,

Tambahan : Noryuslan menyalahgunakan nama Anak Anak Negeri Sembilan dengan Politik Jijik dia. Menipu Fans dengan cerita cerita santai kemudian dipolitikan. Sendiri fikirkan lah. Kenapa kita tak marah harakah adtau lidah2 lidah pembangkang lain sebab mereka berpolitik jelas dilandasan politik.  Tipu anak anak NS lepas tu nak jual ... makna diajual kita bang...

Kalau berani  link lah posting ni. kalau ada  anu lah,...

3 comments:

  1. Bangan boto budak 2 ni bagi komen tak nak buh namo, ha ha ha kono delete lah..

    ReplyDelete
  2. uwah ..sei kayo sei kayo.... sei gadaikan AANS/

    ReplyDelete
  3. ha ha baru kono sikit dah macam org gilo, gilo ko.... Noryuslan kalau org ak bersalah tak kuek lonting eh... ekek ekek ekek..

    ReplyDelete