Followers

rantau ku sayang

Monday, April 15, 2013

Kenapa Bob Lokman dan Abby Abadi tidak dipilih kenapa Aishah? MEREKA KINI SETARAF PENCACAI SAJA #PRU13 #Tolak PR

gambar kulit album Aishah.
Apa hebatnya Aishah ini ? Kenapa tidak Bob Lokman mahu pun Abby Abadi. Seperti yang kita ketahui , Aishah dikatakan pernah belajar di Australia  dalam jurusan  Sains Politik tetapi sama ada  Aishah tamat atau tidak pengajian itu tidak kita ketahui kerana dia  mula sibuk dengan the Fan Club (kumpulan gitar rancak) ketika dia sedang belajar lagi ketika itu.

Jika  dibandingkan dengan Abby Abadi  dan Bob Lokman sememangnnya Aishah lebih pandai dari Abby dan Bob kerana Abby san Bob bukan saja tidak punyai latar belakang pendidikan tetapi cakap pun merapu rapu dan hanya dijadikan pencacai PAS sahaja. Begitu juga dengan Haire Othman.

PAS sebenarnya  malu untuk mencalonkan  Abby yang pernah membayangkan mahu bertanding di Perlis kerana sekiranya Abby bertanding dia akan menjadi libiliti kepada  PAS tentu sekali banyak cerita  cerita montok nya akan didedahkan. Abby dan Bob adalah dua alim ulamak maggie PAS yang diciptakan untuk cuba menarik minta anak muda menyertai PAS.

Seharusnya PAS memikirkan untuk mencalonkan semua mereka mereka ini kerana sekiranya  mereka gagal dicalonkan , kredibiliti mereka akan jatuh dan diri merekahanya setanding dengan "Pencacai" saja. Apa yang keluar dari mulut mereka hanya lah kata kata dari seorang pencacai saja.

Aishah juga bukan lah hebat mana. Aishah juga  adalah dari golongan yang kecewa di mana rumahtangganya sendiri gagal dan Aishah  sendiri pernah mengakui bahawa suaminya mengajar anaknya menghisap dadah. Aisah sendiri gagal menguruskan rumahtangganya , macam mana dia mahu mengurusakan rakyat.

2 comments:

  1. Calon PAS adalah untuk mereka yg ada scandal je kut

    ReplyDelete
  2. Hahahah... ni komen batu api namanya... org punya badan tak sibuk pun... blogger UMNO yg lebih... Blog mengampu lah ni

    ReplyDelete