Followers

rantau ku sayang

Sunday, October 26, 2014

Barua ANWAR Terhegeh Hegeh Muka DiSimpang Ke Kerinchi Semalam


Ramai ini je ke yang dapat dikumpulkan oleh puak - puak Anak Muda Kecoh tu untuk menunjukkan solidariti mereka terhadap Si Ketua Penipu tu? Memang cukup Memalukan!!!

Kalau setakat 25 orang je yang mampu turun untuk menyatakan sokongan buat Si Ketua Penipu tu, baik tak payah dibuat kerja yang tak berfaedah tu. Buat mengabihkan masa je.

Hanya kerana nak menyokong seorang Peliwat, sanggup diorang nak menyusahkan rakyat? Sanggup diorang mengabihkan masa tak tentu arah dengan buat kerja pandir macam ni?

Kalau dah dasar Pencacai tu ye tak. Cakap la apa pun, bukannya diorang peduli sangat pun. Apa yang penting bagi diorang ialah dengan membuat Kecoh tak tentu pasal.

Katanya semalam puak - puak Anak Muda Kecoh tu berkumpul depan lampu isyarat di stesen LRT Universiti jam 5 petang sambil menayangkan 'Playcard' kepada pemandu jalan raya.

Antara lain, 'playcard' yang dibawa menuntut agar sistem kehakiman Negara ini dibebaskan. Gamaknya bagi diorang selama ini sistem kehakiman Negara ni terbelenggu kot.

Mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu boleh menang kes saman fitnah yang difailkan terhadap Si Papa Gomo yang sebelum ini digesa untuk membayar sebanyak RM 800ribu.

Kalau sistem kehakiman Negara ni tak bebas seperti mana yang mereka dakwa, sudah tentu kes - kes yang melibatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu semuanya 'bungkus' belaka.

Tapi disebabkan sistem kehakiman Negara yang ada sekarang ni bebas la yang membenarkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sering kali menang dalam perbicaraan mereka. Kot kalau itu pun diorang masih tak sedar diri lagi, memang tak boleh nak cakap apa la!!! Kalau dah bengap tu, bengap la juga!!! 

No comments:

Post a Comment