Followers

rantau ku sayang

Monday, October 27, 2014

GABUNGAN MAHASISWA BERSATU MENENTANG KEBANGSATAN POLITIK HASUTAN MR KETUM!!






SEKADAR NUKILAN PENULIS UNTUK KENYATAAN MEDIA GABUNGAN MAHASISWA BERSATU, buat anwar ibrahim dan koncu-koncunya, sudah-sudahlah nak merosakkan minda anak muda, sudah-sudahlah nak menjahanamkan peranan mahasiswa di universiti dan kolej-kolej di bumi malaysia ini.

kenapa perlu nak heret pelajar universiti? kenapa? bila dah terdesak, dah kalut kepala, kenapa nak jadikan anak muda perisai untuk individu seperti anda?

sebenarnya gabungan mahasiswa bersatu ini cukup menentang penganjuran program pidato umum anwar ibrahim : dari universiti malaya ke penjara anjuran persatuan mahasiswa universiti malaya (pmum)

gila ke apa, kau yang sedap buat perkara kotor, kantoi, tinggalkan bahan bukti dekat lokasi sasaran, lepas tu mahkamah sahkan memang perkara luar tabie itu terjadi, nak kena hukum, dah kenapa nak ajak rakyat pula menjadi benteng untuk kau wahai musibat anwar ibrahim?

nak jadikan zaman reformasi 1998 sebagai modal? sudah-sudahlah wahai anwar ibrahim ketum musibat, cukup-cukuplah, berehatlah kau dalam sel penjara yang tenang itu, mana tahu sinar keinsafan akan muncul.

BUAT ANWAR IBRAHIM DAN PENJILATNYA, NAK HERET RAKYAT KERANA KERAKUSAN NAFSU KUASA DAN NAFSU SONGSANG? RAKYAT MALAYSIA BUKAN SEBODOH ITU UNTUK DIPERGUNAKAN.

KENYATAAN MEDIA GABUNGAN MAHASISWA BERSATU 

No comments:

Post a Comment