Followers

rantau ku sayang

Wednesday, October 29, 2014

Pengurusan UM lapor polis....Inilah Cara ANWAR Budaya Merosakkan Minda Pelajar


Inikah Pemimpinan PKR nak jadikan Rule model kepada rakyat Malaysia?Kawasan hak orang lain senang senangnya dilanggarnya...apa tah lagi apabila dapat kuasa Negara...Masyallah Boleh bayangkan lah.

KUALA LUMPUR: Pihak pengurusan Universiti Malaya (UM) hari ini membuat laporan polis berhubung tindakan penyokong fanatik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang menceroboh masuk ke dalam kawasan kampus selain turut merosakkan pagar pintu masuk utama universiti itu semalam.

Ketua Unit Media dan Koprat UM Izzad Zalman Abd Kadir berkata, laporan polis itu dibuat bagi menuntut siasatan dilakukan polis berhubung tindakan penyokong fanatik Anwar yang didakwa menceroboh ke kawasan kampus tanpa mendapat kebenaran pihak universiti.

"Program yang dianjurkan tidak mendapat kebenaran pihak universiti. Dan pihak kami akan menjalankan siasatan dalaman serta mengambil tindakan ke atas mahasiswa yang menyertai program pidato itu," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Balai Polis Pantai, di sini, sebentar tadi.

Beliau berkata, pihak universiti sudah mengeluarkan amaran kepada pelajar dan kakitangan universiti untuk tidak menyertai program tersebut sebelum ini dan mereka sedia maklum mengenai tindakan yang akan dikenakan sekiranya ingkar.

Izzad Zalman berkata, pihaknya akan menunggu siasatan lanjut yang akan dilakukan polis dan sedia bekerjasama dalam membantu siasatan. 

No comments:

Post a Comment