Followers

rantau ku sayang

Friday, June 13, 2014

PENYUDAHNYA, DAPigs AKUI KEBODOHAN SENDIRI!!!


Heh! Dek kerana nak tutup kemaluan sendiri bila berdepan dengan Si Nik Aziz tu, maka Si Lim Kit Siang ni pun sanggup menipu dan membodohkan diri sendiri.

Kaedah yang dia buat mudah iaitu dengan menyalahkan orang lain diatas keGAGALan DAPigs sendiri. Kali ini, pihak media pulak yang dipersalahkan.

Kata Si Kit Siang, pihak media yang salah tafsir kenyataan yang dikeluarkan oleh Gobind mengenai kekalahan DAPigs di Teluk Intan sebelum ini.
 “Apa yang ditulis dalam akhbar bahawa DAP ada menyalahkan pemimpin PAS atas kekalahan kami di Teluk Intan itu tidak benar," katanya.
Kalau kita baca kenyataan Si Kit Siang tu, memang betul Anak Si Karpal tu tak salahkan pemimpin PAS kerana membangkitkan isu Hudud sewaktu kempen PRK Teluk Intan.

Kita pun tau yang pemimpin PAS semuanya lebih rela tunduk dan akur pada kehendak DAPigs sehingga sanggup mengenepikan dasar perjuangan parti mereka sendiri.

Pemimpin PAS yang berani nak membantah kehendak DAPigs atas dasar perjuangan untuk menegakkan Islam? Semuanya BACUL belaka demi kepentingan peribadi sendiri.

Waima Presiden PAS tu pun tak sanggup nak menegakkan Hukum Islam yang menjadi asas kepada perjuangan PAS sejak ianya mula ditubuhkan 60 tahun yang lalu.

Jadi, apa yang dikatakan oleh Si Kit Siang tu memang betul. Kenyataan Si Gobind tu memang tidak ditujukan kepada pemimpin PAS. 

Tetapi ianya ditujukan kepada PAS secara keseluruhan. Maknanya, DAPigs masih tetap menyalahkan PAS kerana membangkitkan isu cadangan pelaksanaan Hukum Hudud tu.

DAPigs masih lagi tidak berpuas hati dengan tindakan PAS yang dilihat enggan menuruti kesefahaman yang telah dibuat dalam Pakatan sebelum ini.

Dalam erti kata lain, DAPigs menyalahkan PAS secara keseluruhan kerana dianggap sengaja menimbulkan isu Hudud sehingga mengakibatkan kekalahan mereka di Teluk Intan.

Itu REALITInya dan DAPigs serta Lim Kit Siang perlu menerima HAKIKAT tersebut. Malah dia perlu menerima keBODOHan diri sendiri apabila cuba nak mempergunakan orang Melayu demi kepentingan Politik Chauvanist DAPigs!!!

No comments:

Post a Comment