Followers

rantau ku sayang

Thursday, June 12, 2014

GUNDIK KIT SIANG MINTAK MAAF DI KOTA BHARU???


Heh! Apa pulak yang Si Gundik Kit Siang ni buat di Kota Bharu ni? Dia datang nak mintak maaf ke dengan orang PAS kerana menjadikan mereka sebagai Kambing Hitam?

Jika sebelum ini, Si Gundik Kit Siang tu telah memalukan PAS sewaktu Pilihan Raya Kecil Teluk Intan dengan pendirian menolak Hudud secara terbuka.

Si Gundik Kit Siang tu dengan tegas menyatakan bahawa dia tidak akan sesekali mengundi cadangan Hukum tersebut di Parlimen seandainya dia menang.

Tapi, disebabkan keangkuhan dia menolak Hukum Islam tanpa sebarang penjelasan serta pemahaman yang betul, maka dia telah dimalukan oleh orang - orang di Teluk Intan.

Tahap kemaluan dia tu bukan sahaja terpaksa ditanggungnya sendiri. Malah aibnya turut berjangkit kepada Si Kit Siang dan parti DAPigs tu secara keseluruhan.

Maka sebab itulah DAPigs menjadikan isu berkaitan dengan cadangan perlaksanaan Hukum Hudud tu sebagai faktor kekalahan mereka di Teluk Intan pada ketika itu.

Salah sendiri, tapi tak nak mengaku. Nak jugak diorang salahkan orang lain. Jadi, mungkin sebab itu Si Gundik Kit Siang ni datang ke Kelantan bagi menjelaskan perkara tersebut.

Jangan pelik la kalau di Kelantan dia tetiba pulak boleh kata yang dia seorang penyokong tegar terhadap perlaksanaan hukum tu. Bab MENIPU ni, dia memang pandai. 

Tapi, orang Kelantan ni pun bijak juga sebenarnya. Diorang kenal sangat dengan PENIPU macam Si Gundik Kit Siang ni. Sekali tengok pun dah tau. Muka pun muka PENIPU.

Maka sebab itu la Si Gundik Kit Siang tu ke Kota Bharu untuk bercakap dengan tiang lampu. Sebab hanya tiang lampu je yang sanggup dengar Si Gundik Kit Siang tu MENIPU.

Depan orang Melayu Islam, dia kata la dia sokong Hudud. Bila depan orang Bukan Islam, dia la orang yang menolak hukum tersebut sekeras - kerasnya. Tapi, apa nak heran. Dasar orang MUNAFIK, memang macam tu la perangainya!!!

No comments:

Post a Comment