Followers

rantau ku sayang

Tuesday, June 3, 2014

YAMMY PUJI TENTERA SIBER UMNO???

Printscreen dari Shah Alam Rebel 
Wah!!! Lain macam tempo Ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu nampak gayanya. Melambung tinggi pulak dia nak puji tentera siber UMNO ni pasal apa ek?

Kiranya hebat la tentera Siber UMNO ni ye tak. Maknanya bagus betul la tentera siber UMNO ni susun strategi untuk mengalahkan DAPigs yang terkenal dengan RBA tu.

Kalau semalam, dilaporkan seramai 46 orang blogger Pro UMNO buat desakan supaya keahlian Ibu Si Gundik Kit Siang tu digugurkan dan dipecat serta merta.

Kali ini tersebar pulak berita kononnya jentera yang tabur fitnah terhadap Si Gundik Kit Siang tu bukan datang dari kumpulan Red Bean Army.

Sebaliknya, Si Yammy Samad tu tuduh semua tu kerja tentera siber UMNO. Dia kata dia cukup kenal dengan sikap anak dia. Maka tak mungkin itu semua boleh berlaku.
 Yammy Samat, ibu Dyana Sofya Mohd Daud, yang tewas dalam PRK Teluk Intan kelmarin, kesal ada pihak didakwa cuba menyebar fitnah terhadap anaknya.

“Nak kata itu kerja Red Bean Army, itu semua tidak mungkin sebab saya tahu kerana saya daripada Umno dan saya kesal dengan fitnah yang tidak munasabah itu.


“Mereka kata Dyana ada hubungan dengan orang Cina, drinker (kaki botol), smoker (merokok). Itu semua tidak betul. Saya tahu (perangai) anak saya,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.
Heh! Itu semua alasan Ibu Si Gundik Kit Siang tu semata - mata. Dia bukannya ada bukti pun nak buat dakwaan kononnya itu semua kerja tentera siber UMNO.

Kalau betul dia tau perangai anak dia, awal - awal lagi dia boleh cegah anak dia dari menyertai DAPigs dengan memberikan nasihat. Tapi itu pun dia tak mampu nak buat.

Walau apa pun dakwaan yang dibuat, pihak Jawatankuasa Lembaga Disiplin parti perlu ambik tindakan yang tegas dalam hal ini. Takkan nak dibiarkan begitu sahaja?

Dah terang - terangan Ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu melanggar etika serta perlembagaan parti. Makanya dia memang patut dipecat serta merta. Biar dia masuk DAPigs pun tak pe. Asalkan jangan ada pengkhianat dalam parti UMNO!!!

No comments:

Post a Comment