Followers

rantau ku sayang

Friday, June 6, 2014

AHLI PARLIMEN TEMERLOH "PUJI" TINDAKAN DAPigs!!!


Heh! Tak sudah lagi puak - puak Parti Angguk Saja tu nak mengampu DAPigs dalam isu yang berkaitan dengan Hukum Hudud yang dibangkitkan sebelum ini?

Nampak sangat la puak - puak Parti Angguk Saja ni jenis manusia yang tak de maruah. Nak tegakkan perjuangan parti sendiri pun diorang tak mampu nak buat.

Kalau sebelum ini, Ketua Pemuda PAS buat kenyataan menghalalkan alasan teknikal calon Melayu DAPigs yang jelas menolak perlaksanaan hukum tersebut di Teluk Intan.

Dalam kenyataan tersebut, Si Ketua Pemuda PAS tu tak nak pulak melabelkan calon Melayu DAPigs tu sebagai Kafir dan Jahil kerana menolak Hukum Islam.

Namun apa yang jelas, kenyataan Si Ketua Pemuda PAS tu hanya memalukan PAS dalam perjuangan menegakkan hukum tu sendiri. Diorang tak konsisten memperjuangkannya.

Tindakan tersebut seolah - olah membenarkan dakwaan yang dibuat oleh DAPigs sebelum ini dimana mereka dituduh hanya mempolitikkan isu Hudud demi meraih sokongan.

Perkara tersebut pernah dinyatakan oleh Teresa Kok dalam satu sidang media. Dia kata, PAS hanya menggunakan isu Hudud untuk mendapatkan sokongan dari orang Melayu.

Sehingga hari ini, masih tidak ada SEORANG pun pemimpin PAS yang tampil untuk menafikan dakwaan yang dibuat oleh Si Teresa Kok tu secara terang - terangan.

Semuanya hanya mendiamkan diri dan bacul untuk memberi komen terhadap tuduhan yang dibuat. Nampak sangat la yang diorang ni setakat pandai jilat buah kerandut DAPigs je.


Maka, tak heran la bila Si Ahli Parlimen PAS Temerloh ni '"Memuji DAPigs" dalam status dilaman media sosial miliknya, tak de sorang pun yang berani nak komen. Malah Si Mahfuz Bean tu pun kecut jugak buah zakar nak menegakkan perjuangan sendiri!!!

No comments:

Post a Comment