Followers

rantau ku sayang

Thursday, June 12, 2014

MALUNYA JADI ORANG BERNAMA AZMIN NI!!!


"30 orang desak JPP umum keputusan, bukannya datang nak sokong Azmin" Itu yang ditegaskan oleh Si Joe Bedul tu berkaitan dengan isu demo yang dibuat semalam.

Rupanya yang datang berhimpun ramai - ramai depan pejabat PKR semalam bukannya penyokong - penyokong Azmin. Sebaliknya diorang ada tuntutan lain.

Apa yang didedahkan oleh Si Joe Bedul tu merupakan satu perkara yang memalukan Azmin sebenarnya. Dia je yang terasa orang dok menyokong dia.

Tapi HAKIKATnya, orang yang datang ramai - ramai tu sebenarnya dah muak dengan Politiking PKR yang sehingga hari ini masih belum selesai lagi.

Bayangkan. Pemilihan parti yang dibuat awal bulan lepas masih belum dapat diselesaikan sehingga hari ini. Macam - macam isu yang timbul dari sehari ke sehari.

Pelbagai isu berkaitan dengan kepincangan, penyelewengan dan penyalah-gunaan kuasa telah pun dilaporkan dalam media elektronik serta di laman media sosial.

Perkara sedemikian jelas membuatkan ahli serta rakyat semakin muak dengan perangai Haramjadah puak - puak PKR ni. Cakap tak serupa bikin belaka.

Jika selama ini diorang dok tuduh kata Kerajaan ni banyak sangat penyelewengan. Tapi REALITInya, dalam parti sendiri pun berlambak - lambak isu yang tak dapat diselesaikan.

Lagi diorang nak desak supaya SPR buat Reformasi mengubah cara Pilihan Raya sedangkan dalam masa yang sama, diorang nak buat pemilihan pun banyak kerenahnya.

Inilah sikap RETORIK yang ditonjolkan oleh puak - puak PKR ni. Diorang ni memang dari kalangan manusia yang MUNAFIK. Cakap je pandai, tapi buat kerja semuanya tak reti. Kalau dah dasar PENIPU tu, PENIPU la jugak!!!

No comments:

Post a Comment