Followers

rantau ku sayang

Tuesday, June 3, 2014

SUAMI TAK MATANG SALAH SAPA???


Heh!!! Kalau bab bagi alasan ni memang salah satu kelebihan yang ada pada puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya.

Diorang memang dididik untuk memberikan alasan - alasan yang kebanyakkannya tak masuk akal dan tak boleh diterima sama sekali.

Semua alasan - alasan tu diberi semata - mata untuk menutup kemaluan mereka sendiri biar pun alasan tu jelas hanya memalukan diri mereka sendiri.

Sebagai contoh, alasan Si Ketua Penipu tu ketika menafikan tuduhan mengenai video seks dengan Chinadoll sebelum ini. Alasan dia, individu dalam video tu perutnya buncit.

Itu je alasan yang dia berikan untuk menafikan pembabitan dia dengan video seks tersebut? Kan nampak sangat tak masuk akal lansung alasan yang dia berikan.

Sekiranya benar dia tak terlibat dalam video tersebut, sepatutnya dia ambik tindakan yang lebih tegas. Dia perlu saman pihak yang mendedahkan video tersebut kepada umum.

Kalau setakat bagi alasan seperti yang dia berikan sebelum ini, suruh budak tadika pun pandai. Tak payah jadi pemimpin besar la kalau macam tu gayanya.

Jadi, apa la yang nak diherankan sekiranya Si Ostazah Pening tu pun sanggup memberikan alasan yang tak masuk akal semata - mata untuk kata diri dia tak bersalah.

Dia yang dilaporkan bercerai dengan suami muda dia sebelum ini memberi alasan kononnya suami dia tu terlalu muda dan tak matang. Lagi pun diorang baru kenal.
 "Pada saya dia terlalu muda untuk meletakkan dirinya sebagai suami dan kami juga baru kenal mengenali selepas berkahwin. Mungkin ada beberapa perkara yang dia tidak dapat faham," kata Abby atau nama sebenarnya Arbaiyah Abdul Manan kepada media baru-baru ini.
Heh! Itu semua alasan untuk tutup kemaluan diri sendiri je sebenarnya. Masa kahwin di sempadan Thailand hari tu, kenapa dia tak fikir semua tu?

Cuba korang fikir. Kenapa pada ketika itu dia tergesa - gesa nak kahwin dengan suami muda dia tanpa pengetahuan pihak keluarga? Dah tentu - tentu ada benda yang tak kena ye tak?

Nampak sangat la yang Si Ostazah Pening tu cuba nak tutup kesalahan dia sendiri. Kalau nak tarbiyahkan orang lain bukan main lagi. Tapi suami sendiri pun dia GAGAL nak bagi tarbiyah. Takkan itu pun salah UMNO jugak kot!!!

No comments:

Post a Comment