Followers

rantau ku sayang

Monday, August 18, 2014

Jangan Buat Muka Wayang Lah....Saya Patuh Arahan Parti - Azmin


"Saya patuh arahan parti," demikian reaksi Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali berhubung cadangan melantik beliau sebagai calon kedua menteri besar Selangor yang baharu.

 Azmin yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Bukit Antarabangsa berkata, beliau kekal dengan pendiriannya sebelum inj untuk menyokong Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai calon tunggal yang dinamakan PKR.

"Saya cukup hargai dan berterima kasih kepada Abdul Hadi (Presiden PAS) yang mencalonkan saya sebagai calon menteri besar selain Dr Wan Azizah.

"Selaku timbalan presiden, saya patuh kepada keputusan yang dibuat oleh parti untuk mencalonkan Dr Wan Azizah sebagai menteri besar yang baharu melalui akuan bersumpah yang dipersembahkan kepada Tuanku Sultan Selangor sebelum ini," katanya pada sidang media selepas mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat di sini, Ahad.

Azmin muncul sebagai calon kedua menteri besar Selangor selepas Jawatankuasa PAS Pusat yang bermesyuarat pada Ahad memutuskan supaya beliau turut dipertimbangkan sebagai calon berpotensi. 

No comments:

Post a Comment