Followers

rantau ku sayang

Friday, May 16, 2014

TERKINI: ANWAR IBRAHIM AKAN DEDAHKAN BUKTI VIDEO & GAMBAR!!

Tergelak pula membaca alasan dan kaedah Anwar Ibrahim menjawab isu yang memalukan beliau dan seluruh kepimpinan PKR dan Pakatan Pembangkang.



Isunya tentang pemilihan PKR yang tunggang langgang, maki hamun dan menjatuhkan maruah seluruh kepimpinan PKR. Di antara omongan Anwar Ibrahim :
"Kita ada beberapa laporan beserta bukti video dan gambarbukan ahli parti yang terlibat serta ahli dimasukkan saat akhir sebelum tutup tempoh keanggotaan pada 15 Mac." kata Anwar.
Yang tergelaknya, sejak bila pula Anwar Ibrahim percaya 'video dan gambar' boleh dijadikan bukti?

Mungkin Anwar Ibrahim terlupa dengan isu beliau dan video China doll sebelum ini.
Dua pakar dari Amerika Syarikat telah mengesahkan rakaman video seks yang ditayangkan oleh ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim adalah tulen dan tidak ada sebarang ”tampering” (diubah-ubah) dan ”superimpose” (gambar ditindih) dilakukan. 
Pakar-pakar daripada Dartmouth College, Hanover, New Hampshire itu, juga mengesahkan bahawa lelaki yang melakukan seks dengan seorang wanita dalam video itu adalah serupa dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Realitinya, bolehkah Anwar menyakinkan kita bahawa 'video dan gambar' yang mahu di'dedahkan' oleh beliau itu sedangkan video China doll sebelum ini dinafikan oleh beliau?
Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengakui kelemahan proses Pemilihan PKR 2014 ‎termasuk insiden kekerasan dan gangsterisme yang berlaku di beberapa cabang. 
Mendakwa perbuatan itu juga dilakukan orang luar dan bukannya ahli parti, Anwar berjanji mendedahkan bukti video kepada umum setelah selesai proses siasatan J‎awatankuasa Pemilihan Pusat (JPP). 
"Saya bersetuju secara telus bukti video disiarkan. Itu pendapat saya.

No comments:

Post a Comment